| Ponedeljek: | 
                
                    
  | 
           
        ||
| Torek: | 
                
                    
  | 
           
        ||
| Sreda: | 
                
                    
  | 
           
        ||
| Četrtek: | 
                
                    
  | 
           
        ||
| Petek: | 
                
                    
  | 
           
        ||
Prosimo, da na pregled ne prihajate nenaročeni - tudi v primeru akutnih stanj predhodno pokličite v ambulanto in se bomo dogovorili za čimprejšnji pregled.
E-posveti niso primerni za obravnavo nujnih stanj. V primeru življenje ogrožujočih stanj pokličite 112!
OBVESTILA O ODSOTNOSTI ZDRAVNICE:
Zaradi letnega dopusta in izobraževanj zdravnice Neže Kralj Rotar, dr.med, bo v spodaj navedenih terminih zagotovljeno nadomeščanje. Za vsa naročila na preglede in administracijo kot običajno pokličite sestro v SVOJI ambulanti oziroma sledite navodilom na telefonski tajnici. 
- 27.-31.10.2025 - nadomešča dr. Justin
- 6.-7.11.2025 - nadomešča dr. Justin
- 22.-24.12.2025
IZVIDI: Osebni zdravniki NE prejemamo izvidov opravljenih pregledov svojih opredeljenih pacientov, niti nismo obveščeni, ko je izvid naložen v sistem zVem oziroma Centralni register pacientovih podatkov (CRPP). Da ne bi prišlo do situacije, ko se pomembne ugotovitve spregledajo zaradi tega nesporazuma prosimo, da sveže izvide REDNO DOSTAVLJATE preko Gospodarja zdravja, po fizični pošti, preko informacij ZD Kranj ali se naročite na pregled in jih prinesete zdravnici osebno.
Navodila glede bolniškega staleža:
- Bolniško odsotnost lahko odobrimo samo za tri dni nazaj, zato nas o bolezni takoj obvestite, najbolje z osebnim klicem v ambulanto. Če se boste javili kasneje, mora tako bolniško odsotnost odobriti imenovani zdravnik ZZZS.
- Po 20 delovnih dneh o bolniškem staležu odloča imenovani zdravnik ZZZS. Dolžnost vsakega pacienta v bolniškem staležu je, da nas pravočasno opomni, da pošljemo predlog na ZZZS za podaljšanje staleža in nas redno obvešča o poteku zdravljenja in stanju. Če menite, da se stanje ne izboljšuje po pričakovanjih, se javite pravočasno, to je vsaj 7 dni pred iztekom oz. zaključkom staleža.
- Pri dolgotrajnejšem staležu ste se dolžni redno mesečno javljati s poročilom o stanju in nas opomniti, da se konec meseca izda elektronski bolniški list. Najlažje smo dostopni preko Gospodarja zdravja, kjer lahko pripnete tudi vse nove izvide.
- V kolikor se po zaključenem bolniškem staležu na delovno mesto vrnete za manj kot 10 delovnih dni, nato pa ponovno potrebujete stalež zaradi iste diagnoze, gre za t.i recidiv, pri katerem mora že prvi dan novega bolniškega staleža odobriti imenovani zdravnik ZZZS.
- SPECIALISTIČNI PREGLED: Za dan specialističnega pregleda lahko izdamo bolniški stalež, ki ga pridobite na podlagi potrdila o pregledu ali izvida. Stalež se po pravilih ZZZS lahko izda za konkretno število ur, ki ga porabite za zdravstveno storitev in potovanje v obe smeri, kar je le izjemoma 8 ur.
- NEGA: V primeru hudega zdravstvenega stanja zakonca ali otroka nad 18 let, ki potrebuje nego, osebni zdravnik na podlagi priporočila osebnega zdravnika obolelega lahko izda bolniški list do 10 delovnih dni, imenovani zdravnik ZZZS pa ga lahko podaljša do 20 dni. Bolniški stalež za nego staršev ne obstaja.
- SPREMSTVO: Starejšim od 15. let spremstvo za storitve skladno z določbo 1 . odstavka 61. člena Pravil OZZ izven kraja prebivališča pripada le, če tako zahteva njihovo zdravstveno stanje. Ali je zdravstevno stanje tako, mora presoditi izbrani osebni zdravnik bolnika (in ne spremljevalca) PRED potovanjem. Za pridobitev bolniškega lista nato spremljevalec svojemu zdravniku posreduje potrdilo, da oseba spremstvo potrebuje IN potrdilo, da je bilo spremstvo izvedeno z zapisom, koliko časa je obravnana trajala (kar prejmete pri izvajalcu storitve). Stalež se izda za konkretno število ur, ki ga porabite za storitev in potovanje v obe smeri, le izjemoma za cel delovnik.
- SAMOPLAČNIŠKI PREGLEDI: Če zavarovana oseba samoplačniško opravi zdravstveno storitev, sama oziroma njen spremljevalec nista upravičena do povračila potrnih stroškov, niti spremljevalec do nadomestila plače (254. člen Pravil obveznega zdravstvenega zavarovanja).
.